Taal: 
  • Header foto 1
  • Header foto 1

Schade en/of incompleet bij retourzendingen

Indien u een bij Klimrek.nl via de webshop aangekochte bestelling wilt retourneren, kan dat binnen de door de wet gestelde termijnen en door het volgen van de aanwijzingen van Klimrek.nl om een en ander in goede orde af te kunnen wikkelen.
Het kan echter voorkomen dat wij de zending niet retour krijgen zoals deze aan u is verstuurd. Als een zending beschadigd bij u aangekomen is, en u heeft dit binnen 24 uur aan Klimrek.nl gemeld (zoals op de buitenkant van de verpakking van de artikelen staat vermeld) dan is de schade u niet aan te rekenen en vindt vergoeding van het gehele bedrag wel plaats.

Artikelen die niet retour komen in nieuwstaat, zijn voor ons niet meer te verkopen aan een volgende klant. U wilt zelf natuurlijk ook een nieuw product toegestuurd krijgen bij een bestelling via een webshop. Dit telt ook voor de (binnen)verpakking, de documentatie, de accessoires en de eventuele andere toebehoren.

** Gepoedercoate artikelen, zoals bijvoorbeeld de WallySwing® muurschommels die retour komen met "lakschade" hoe klein ook, worden NIET aan u vergoed. 

** Artikelen die als set verkocht worden, dienen ook als complete set weer geretourneerd te worden. Incomplete sets worden niet NIET aan u vergoed.

** Indien niet de gehele zending (inclusief de complete verpakking en documentatie) wordt geretourneerd, worden de door Klimrek.nl gemaakte verzendkosten voor de heenzending NIET aan u vergoed.

Bovenstaande bepalingen zijn getoetst aan de Wet Koop op Afstand en derhalve niet discutabel.